Shop Mobile More Submit  Join Login
Link's Bastard by DocSinistar Link's Bastard by DocSinistar
Hero of Light.

Not sure sure if I've played too much Zelda or read too much Games of Thrones. :p
Add a Comment:
 
:iconfire-tisane:
fire-tisane Featured By Owner Aug 22, 2013  Hobbyist Digital Artist
hahaha, at first look I got the same two feelings. Link existing in GoT times.
Reply
:icondocsinistar:
DocSinistar Featured By Owner Aug 22, 2013  Professional Digital Artist
I hope he makes a cameo with no lines.
Reply
:iconfire-tisane:
fire-tisane Featured By Owner Aug 23, 2013  Hobbyist Digital Artist
He'd be like Hodor but only able to say lines like "HEEEYAH!"
Reply
:iconart-kit:
art-kit Featured By Owner Jun 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
Link has become a bastard ...
A tough and cool bastard!!
Reply
:icondocsinistar:
DocSinistar Featured By Owner Jun 25, 2013  Professional Digital Artist
Haha, yeah, his new theme song would probably be this: [link]
Reply
:iconart-kit:
art-kit Featured By Owner Jun 26, 2013  Hobbyist Digital Artist
Ha that is so badass!
Reply
:iconelkoi:
elKoi Featured By Owner Jun 24, 2013
both?
Reply
:icondocsinistar:
DocSinistar Featured By Owner Jun 25, 2013  Professional Digital Artist
I'll put the controller and books down now lol.
Reply
:iconelkoi:
elKoi Featured By Owner Jun 27, 2013
NEVAR
Reply
:iconsmashbros2008:
SmashBros2008 Featured By Owner Jun 22, 2013  Hobbyist Photographer
:iconmahboiplz:Oah, new Mah Boi!
XD
Reply
:icondocsinistar:
DocSinistar Featured By Owner Jun 23, 2013  Professional Digital Artist
lol classic! :)
Reply
:iconsmashbros2008:
SmashBros2008 Featured By Owner Jun 23, 2013  Hobbyist Photographer
Haha yup.XD:iconlinkhugplz:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 22, 2013
Image Size
748 KB
Resolution
1066×1500
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
334
Favourites
8 (who?)
Comments
12
Downloads
0
×